krusan

Alla inlägg under september 2012

..

Av Emma Kruse - 30 september 2012 22:01

Bakfull och jävlig.

Men det var väl rätt kul igår.
Tror jag.

...

Av Emma Kruse - 29 september 2012 02:47

Nästan iallafall! Förutom om man lär upp och jobba! Därför är det här en riktigt bra helg! Har hel-ledigt ändå till måndag! Underbaarty!

Började dagen med att jobba sen jobbade jag över så jag kom försent till den obligatoriska mikroskopiövningen. Det var inte enda oturen idag.. När jag cyklade till jobbet var det uppehåll = YES! Halvvägs börjar det SPÖ-fucking-REGNA... Hade det varit måndag skulle jag nog lagt mig på vägen och hoppats jag blivit överkörd. MEN det var fredag som fick mig att bara flina regnet i face:et! Bästa flinet på dagen!

Blev 1,7 mil cykling idag, så några vinkalorier tog jag nog livet av i vilket fall!

Kollade nyss på en av favorit klassikerna gone in 60 seconds, lika suverän varje gång! Rätt sugen på att stjäla en bil nu dock..

Det enda som håller mig vaken nu är att jag måste tvätta imorgon. Hatar fan att tvätta. Jag tror det uppnår alla krav för att vara det tråkigast i världen..

Helt sjukt att man efter fyra dagar redan längtar till nästa lön... Blir ett tråkigt oktober detta.. Är nog bra. Kanske man kan styra ihop lite plugg för engångsskull!

Over and out fåks!

Av Emma Kruse - 27 september 2012 19:20

Det hörs på namnet att det inte ska vara en bra dag. Dagen innan man får ta helg.. Dagen torsdag, den längsta dagen på hela veckan. Dagen som aldrig tar slut. Dagen man kunde hoppa över.

Så mycket som man störde sig på alla "dagen/dag" i det stycket, det är hur jag stör mig på torsdagar.

Vad svart och mörk jag kände mig nu! Som om världen hade gått under. Fast mest tråkig faktiskt. Vem vill sitta och läsa det där ens. Make no sense.

Ännu en dag av att jag går hem ifrån skolan några timmar förtidigt av huvudvärk. Men inte fan tänker jag börja använda glasögonen för det. Har klarat mig fint utan de i 10år så varför börja använda de nu. Nej. Precis.

Tror jag kom fram till att torsdagar i vilket fall är en "man får sura"-dag!?
När du har surat klar kan du tänka på Thailand. Man mår alltid bra av att tänka på Thailand!

Var nog det mest oläsbaramakenosense-inlägget jag någonsin skrivit.

I allafall! Det viktigaste med denna dag är att världens bästa mor fyller år! Grattis till henne!!

Over
And
Out

Av Emma Kruse - 26 september 2012 23:44

Yes, har en förmåga att bli beroende av det mesta. Idag har jag spelat av med de sista inkomstlapparna på online spel. Vann små vinter men kunde inte låta bli att spela vidare till jag hamnade på 0. Typisk mig. Känner en smygande ångest men stängde av den, för det går ju fan inte att göra något åt det nu. Men egentligen, det är ju fan bättre att göra av med stålarna på spel än annat skräp! Det finns ju, en på miljonen, chans att man vinner någon hundralapp! Så det lär ju egentligen vara en rätt bra investering! Det är ialf vad jag intalar mig själv i dessa dumma köp!

Tvättningen är överfull men jag orkar fan inte tvätta! Så idag köpte jag mig nya strumpor och underkläder! Bra lösning för den som inga pengar har! Sparar ju i vilket fall på miljön genom att vänta med att tvätta tills allt behövs tvättas!

Det är mina tips för den som vill vara mister "spar han har"!
Fan vilket tråkigt liv om man levde så! You only live once! Carpe diem för fan!

Spetsditaljer är höstens! Måste köpa! Men får lägga det till nästa löns nöje! Kan ju inte ha allt det roliga nu!

Mitt seriösa tips är fan att har man pengaångest är det bara att slänga i väggen! Vad är det att lägga energin på? JO, det är bara onödigt! Mr ångest är en vän man kan skippa!

Vill tillägga att stenar är fina även om många misstycker! Även i mikroskop! Här är mitt underbara bevis på mineraler!

Måste passa på att säga grattis till min älskade vän Patricia också! Kiss kiss!

Hakona matata foks! // krusan

Av Emma Kruse - 25 september 2012 11:10

Det gick ju så där bra att komma ihåg den här bloggen varje dag. Saxar en bra ursäkt! Satt och väntade på att lånet skulle rulla in och kunde inte tänka på något annat! Men nu är den här och nu blir det jobbajobbajobba!

Cya m8! Mop släpps idag också! Bra dag!

Av Emma Kruse - 23 september 2012 23:13

Yes, funderar på om det får bli att lägga ner lite energi på bloggen igen. Det är ju trots allt höst, vilket menas med en deppig tid, så då kan det ju vara nice att skriva av sig! Kanske kan jag börja ta tag i mitt liv igen efter ett stört och fullert sommarlov. Vi får se, mitt första framsteg var nog idag faktiskt! Jag jobbade, rörde på mig, var inte bakfull och städade! You go girl!!

Det enda dåliga med idag var att när jag gick in och kollade schemat var det ändrar ifrån 10-15 till 08-17... Tror ni jag blev lycklig eller? Fy jävla fan. Fick lite livsångest där. Sen slog det mig att det är ju långt ifrån det värsta som kan hända ändå!

Sammanfattat: Idag börjar mitt nya jädraranamma! Det kommer bli succé mina vänner! Hejdå onödig energi, för mycket fylla, slarv och slösandes med pengar!

Peace out motherfuckers!

Presentation


Pluggar geovetenskap på Uppsala Universitet
Jobbar extra på Apoteket AB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mina bilder

Bilder

    


Ovido - Quiz & Flashcards