krusan

Alla inlägg under januari 2012

Av Emma Kruse - 30 januari 2012 20:08

Ja, har bara legat i soffan franför tvn idag också.. Blir för lätt så när man är ledig.. Men nu får jag börja komma tillbaka till livet och verkligheten för imorgon är det skola igen! Sen är jag ledig på onsdag men då blir det att plugga med Olle hela dagen och försöka svara på alla frågor som vi har! Mycket att göra men dåligt med ork..


Kollade just på senaste avsnittet av vampire diaries och fy fan va bra det är och va snygga dom är, blir tokig.. Sen dröjer det ju så jävla länge innan man får se nästa! Det är det värsta med att börja kolla på serier..


Finns inte mycket mer att säga än att jag skulle göra rent ugnen som slutade med att luckan inte går att stänga.. Bra jobbat Emma, bra jobbat!




/Krusan

Av Emma Kruse - 30 januari 2012 01:03

Ja, då va man där igen. Bakis och jävlig med en smygande ångest om att man drack alldeles för mycket igår.. Farligt för ekonomin när klubben har öppet till 04...


I övrigt så var kvällen riktigt rolig!


Ikväll blev det att ligga framför TVn och dö till the firm och en film.


Roligt hur ljus kan forma sig ändå. Andra bilden från igår, haha!

   

Av Emma Kruse - 28 januari 2012 01:01

Lång dag i skolan idag.. Gick inte alls fort... Men det är väl så när det är fredag. Efter skolan så åkte jag och Frida till Ikea och shoppade loss! Var dock rätt bökigt att försöka få med sig allt mellan alla bussbyten osv, men vi klarade det. Fy fan vad man borde ha joggingskor och träningskläder när man ska på Ikea, fick ont i hela kroppen.. Så det var hel underbart att komma hem och hoppa i min björnonepiece!

Nu är lägenheten upp fräschad och har äntligen fått undan sängen i vardagsrummet!! sköööönt!


Bil av vår härliga fredag!








Fick också veta vem jag tydligen skulle vara lik, hon är ju rätt läcker så det känns ju bra! Dom valde ju dock lite fel bild av henne, men men.. 

   



/Krusan

Av Emma Kruse - 26 januari 2012 23:56

Min dag: Målat, tränat och målat.


Nu är det klar, men lär fixa till lite saker för jag blev inte alls nöjd. Hade inget kreativt flow idag så får måla en ny åt dig om du inte vill ha den (förstår varför). Sen blir den ju alltid dåligare på bild än i verkligheten, om man får skylla på nått!


Skulle ju bli en bild av dig, men nu ser vi ju att porträtt är inget för mig.. hahaa


Ska nog vänta någon dag tills jag börjar på tavlan till "hemlig"!


 Lovade ju dock att jag skulle lägga upp den så här kommer Patricias bild!



 

Av Emma Kruse - 25 januari 2012 23:35

Har redan börjat på en ny tavla, till Patricia! Satt med bakgrunden i 2,5h!! Fy fan ändå, fast vad hade jag annars gjort?


Spännande, blir nog klar imorgon för er som vill kika på den!


Lång men rolig dag imorgon, så måste sova..


/Krusan

Av Emma Kruse - 25 januari 2012 15:45

Veckorna går så fort.. Fast jag vet inte.. Det är nog både bra och dåligt! Idag kom Agnes tillbaka till skolan, det var jättekul att få träffa henne igen! Har tränat också, efter skolan. Blir bara mer och mer imponerad av mig själv, skön känsla! Längesen jag mådde så här bra varje dag, har gjort mig av skapligt mycket med negativiteten. Den tar för mycket onödig energi!


Ska man orka gå på ett pass idag också? Kommer dö, men det är ju meningen med att träna, delvis. Älskar när man blir helt slut och svetten bara rinner, så jävla gööött!


Trodde jag skulle vara nykter i helgen, men det blir nog inte så. Bjuden på inflyttningsfest! Sånt brukar alltid bli jävla kul!


Måste dela med mig av något av det godaste: RÄKOST! ojojoj, inte dåligt gott det ändå!



LIFE ROCKS! /Krusan

Av Emma Kruse - 24 januari 2012 22:09

Idag blev det inte med något corepass med johanna, det var fullbokat... tyvärr, vi som var supertaggade.. Gör ett nytt försök imorgon. Istället satte jag mig och målade en tavla, för jag tänkte att "jag ska ialf inte sitta vid datorn nu när jag inte kunde träna". Tänkte lägga upp en bild på den. Dock blir det ju aldrig lika bra på bild som i verkligheten, men men..


Om någon har ett tips på något kul att måla, TELL ME!

Latade mig lite med skuggorna men jag hoppas ni ser att hon blundar.. haha!


 


/Krusan

Av Emma Kruse - 24 januari 2012 15:30

Nu är det fan på tiden. Att börja göra något vär i livet. Börja träna på riktigt, ta tag i studier, gnälla mindre, supa mindre, röka mindre, leva mer och bara må så jävla bra! Jag kan göra det, det vet jag! Det är aldrig för sent!

Det är dags! Att ta steget! FRAMÅT!

Jag är redo!

Jag är taggad!

Nu kör vi!



Får bli lite härliga bilder "uppochnedhelgen" som jag hade, helgen som var. Tack alla bidragande hjältar som var med och gjorde den grymmm! Kommer bli mer sånt, men inte varje helg!


Jag och Patricia

Jag och patricia

 

Jag, Sundell och Johanna

   

Jag och Frida(Kusin och "fru", vi bor ihop)

 

Jag och Johanna(Väldans bra friend och vi går i samma klass)

    



/Krusan



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Pluggar geovetenskap på Uppsala Universitet
Jobbar extra på Apoteket AB

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Mina bilder

Bilder

    


Ovido - Quiz & Flashcards